lördag 25 december 2010

Jul, jul, förädiska jul!

Hej allihop!

Ja, jag vet, det är som de säger, julen ur hälsosynpunkt är förrädisk som bara den...:) trotts all julmat, alla kakor och allt godis har jag hittills lyckats med iaf lite träning. Trotts detta inser jag att det inte har varit idealiskt... och julen är inte slut ännu!^^

Jag har fokuserat mest av allt på vardagsmotion den senaste veckan och försökt utföra mina vardagliga sysslor på ett så hälsosamt vis som möjligt.

Jag har under veckan även insett att min största fiende är brist på acceptans. Jag blir väldigt arg när jag tvingas inse mina begränsningar men det är helt enkelt nåt jag måste jobba på! (Förlåt omvärlden om jag ibland verkar grinig!<3)

När julen är över siktar jag på att återgå till min vanliga rutin, kanske med lite intensivare träning än förut?
Detta pga. att jag nu måste ta igen allt jag missat under mina 2 veckor av slöande!^^ Sen har jag ytterligare en morot! vad detta är avslöjar jag inte fören det är helt klart, men om det går igenom blir jag den lyckligaste tjejen i världen:)

- Nu ska jag sova!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar