söndag 21 november 2010

Lång ,lugn helg! Till veckan kör vi igång igen!

Hello people!

Ett tag har gått sen den senaste uppdateringen här, förra veckans träning gick hysat med ett fåtal undantag. Yogapasset i onsdags blev en aning förkortatbut all and all, allt gick som planerat. Dock planerar jag att öka tempot en aning till veckan och fokusera mer på min kondition och styrka. Detta betyder alltså en hel massa yogapass, promenader, jogging och cyckling, självklart glömmer jag inte bort finmotoriken men den här veckan vill jag verkligen få upp pulsen en aning, få känna mig levande på det där sättet man bara gör när man anstränger varenda muskel man har. Jag saknar att ha nån som driver på mig, dock ser jag det här som en utmaning.

- Klarar jag det här klarar jag resten av mitt liv gallant!

När jag jag for från Solna jämförde jag mig med en fd. alkoholist eller knarkare som just kommit ut från rehab^^ so far, no fallbacks!

Nu ska jag sova, behöver massa energi inför veckan som kommer!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar