torsdag 2 augusti 2012

I´m baaack!^^

Hejsan! Ojoj! det var sååå länge sedan jag updaterade bloggen nu!:/

Dock betyder inte det att jag "lagt av mig" so to speak.Jag har sedan jag senast hörde av mig varit med om både toppar och dalar. Jag gick miste om ett underbart träningstillfälle i våras, dock har jag med hjälp av både vänner och familj, (tack så mycket till alla som stöttat mig! <3) lyckats ta itu med min träning på hemmaplan.därigenom har jag både blivit, både smidigare, lättare och fått bättre kondis!

 Syftet med min träning är ju primärt att få leva ett så självständigt, smärtfritt vardagsliv som möjligt. Därför är mina mål när det gäller träning kanske lite annorlunda om man jämför med de flesta andras. Jag känner hur som helst att jag gör mitt bästa utifrån mina personliga förutsättningar.

Untill next time!:)

Ska bli duktigare på att uppdatera framöver, har investerat i en ny laptop så nu ska ni få se på grejjer:)

2 kommentarer:

  1. Dags för uppdatering; nu hänger hamstern me serru!!

    SvaraRadera