onsdag 23 februari 2011

Så länge sen nu!

I´m soooooo sorry!

Jag lovade mig själv att det aldrig skulle hända, men nu har det hänt! Jag har börjat försumma min stackars blogg!  Men trogen som den är verkar den inte vara varken arg eller besviken på mig! Den bara accepterar att jag är en upptagen och ganska förvirrad tjej som har mkt att tänka på!

-Kan ni som läser åxå se det så? Snälla? ^^

Hur som helst, det har gått ett bra tag sedan jag skrev senast och under den här tiden har jag hunnit med att vara rejält sjuk 3 ggr. Yepp, jag skojar inte! En släng av magsjuka och 2 förkylningar, en som jag håller att komma över "as we speak". Med alla dessa sjukuppehåll har det varit svårt att få upp det rätta flytet och komma igång med träningen igen. Jag hinner knappt bli frisk innan nästa attack kommer! Jag kan ärligt säga att jag inte haft ett "flyt" i min träning sen före jul och det skäms jag rejält för! Jag känner att varje del av min kropp får lida när jag försummar den såhär!:/

SNÄLLA!!!! Jag behöver uppmuntrande ord! MOTIVATION!? Kan man köpa det på burk? Det var precis detta jag var rädd för när jag åkte hem i höstas. Nu har en svår period dykt upp, det tog längre tid än väntat men här är den "never the less".

Men jag har nyligen fått väldigt goda nyheter och det är faktiskt en rejäl morot för att fortsätta framåt! Det verkar inte helt omöjligt att få komma tillbaka igen!!!!:D:D:D:D inget är spikat i sten och jag försöker hålla igen på min förväntan men  OMG!!! detta gör mig helt j*vla överlycklig! Det som hindrar detta är som vanligt det ekonomiska och rent praktiska, men precis som förra gången, det SKA bara fixa sig!:)

-  I´ll keep you posted!:)

Kram:)


3 kommentarer:

  1. Hellen is back!;) Hoppas du blir frisk snart så du kan börja träna:)

    SvaraRadera
  2. Men du, vad helt otroligt roligt!! :D Håller alla tummar jag har för att det ska fixa sig :)

    SvaraRadera
  3. Lina: Jepp, Hellen is back!^^ hopefully for a long time to!;) Tack, det hoppas jag med, inte kul att vara sjuk hela tiden:/

    Joss: jo, jag vet, men jag försöker att inte hoppas allt för mkt... det finns ju fortfarande mkt som måste lösas!:) men åhh vad jag vill tillbaka!!!:D

    SvaraRadera